What is news?

Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Sanctus sea sed takimata ut vero voluptua.

Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Ogrodzieńcu

Edytuj profil
Typ biblioteki: 
Publiczna
Ulica, numer: 
Plac Wolności 42
Kod pocztowy: 
42-440
Miejscowość: 
Ogrodzieniec
Województwo: 
Plan wydarzeń podczas Nocy Bibliotek 3 czerwca 2017 r.: 

MAGICZNA NOC STRACHU W BIBLIOTECE 2 czerwca 2017 r. godzina 17:00-22:00

1. Przywitanie. 

2. Konkurs na najlepsze przebranie – pokaz strojów - uczestnicy sami wybierają najlepszy strój. 

I miejsce 

II miejsce 

III miejsce 

3. PRZYBYCIE BIAŁEJ DAMY
a) Biała Dama: O wy niewdzięczne potwory, kto śmiał zbudzić Białą Damę z wiecznego snu, o wy niedobre dzieci zaraz każdy z was zostanie zamieniony w zjawę taką jak ja. Zatem wszyscy stańcie w rządku,a ja uczynię z Was Duszki Biblioteki.
b) pasowanie (odtąd jesteś moim sługą i w bibliotece straszyć będziesz przez tę noc). 

4. Czytanie fragmentów legend. 

5. WIERSZ LUB LEGENDA – każda grupa musi wymyślić wiersz lub własną legendę związaną z Zamkiem Ogrodzienieckim. 
6. ZABAWA „WAMPIRKI” - uczestnicy leżą nieruchomo, na hasło PÓŁNOC budzą się, na hasło ŚWIT zapadają w sen.
7. KOMIKS „Przygoda na Zamku” - każda grupa wymyśla dowolną historię-komiks.

8. ZABAWA Z KOSTKĄ - każdemu numerowi na kostce odpowiada następujące zadanie: 
1 - każdy jest duchem
2 - 1 osoba wykonuje dowolne ruchy, a reszta grupy jest jej cieniem
3 - 1 osoba to zepsuty samochód, a pozostali pchają go
4 - 1 osoba trzyma parasol, a pozostałe osoby tańczą
5 - 1 osoba ma urodziny, reszta śpiewa jej
6 - 1 osoba to lokomotywa, a pozostałe to wagoniki

(uczestnicy losują, kto będzie samochodem, lokomotywą, będzie miał urodziny,…).

9. KRZYŻÓWKA – związana z tematyką spotkania.

10. KIM JESTEM - prowadzący nakleja dzieciom kartki z nazwą postaci z polskich legend. Zadaniem uczestników jest odgadnąć kim są, zadając pytania pozostałym uczestnikom, którzy mogą odpowiadać wyłącznie TAK/NIE.

11. ZABAWA – BIEG PIŁECZKĄ - potrzebne będą papierowe talerzyki oraz piłka do ping-ponga dla każdej drużyny. Zabawa przeznaczona dla minimum 4 osób. Zawodnicy ustawiają się na mecie, pierwszy zawodnik z każdej drużyny trzyma na podniesionej w górze dłoni talerzyk, a na nim piłeczkę. Po usłyszeniu „start”, zawodnicy biegną do wyznaczonego punktu i zawracają. Przekazują talerzyk z piłeczką kolejnemu koledze z drużyny i on rusza do biegu. Upuszczenie piłeczki – powoduje konieczność powrotu do linii startu i ponowne rozpoczęcie biegu. Wygrywa drużyna, której  wszyscy zawodnicy zaliczą bieg z piłeczką pierwsi.

12. WIRTUALNY SPACER PO ZAMKACH.

13. Przyznanie i wręczenie nagród. 

 

18:30 - I przerwa na poczęstunek

20:30 – II przerwa na kolację

Chętnie przyjmiemy do księgozbioru: 

książki o tematyce : legendy, podania, baśnie

 
 
 
Back to Top